Συχνές Ερωτήσεις

1.Εάν έχω ολοκληρώσει κανονικά την παραγγελία, αλλά αυτή ακόμα δεν έχει παραδοθεί μετά το πέρας των τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών, τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά, θα πρέπει να εισέλθετε στο λογαριασμό χρήστη σας στο site του starstore.grκαι να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας.

* Εάν η παραγγελία σας έχει γίνει με χρήση πιστωτικής κάρτας: Πρώτα ελέγξτε εάν η παραγγελία είναι ενεργή αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Στην περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα επικοινωνήστε με την τράπεζα που διαχειρίζεται την πιστωτική σας κάρτα και σιγουρευτείτε ότι έχει γίνει κανονικά η χρέωσή της παραγγελίας στην πιστωτική σας κάρτα.

Στις περιπτώσεις που η χρέωση έχει γίνει κανονικά ή εάν η παραγγελία σας, έχει ήδη αποσταλεί και έχουν παρέλθει τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες χωρίς να την έχετε παραλάβει ακόμα, επικοινωνήστε με το starstore, αναφέροντας το πρόβλημα σας.

* Εάν η παραγγελία σας έχει γίνει με αντικαταβολή: Επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατό με το starstore, αναφέροντας το πρόβλημα σας.

2.Ποια είναι η διαδικασία μέσω της οποίας θα λάβω την παραγγελία μου;

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και λάβετε την επιβεβαίωση στο mail σας, εμείς προχωράμε στην δημιουργία της παραγγελίας σας. Η παράδοση στο courier γίνεται καθημερινά στις 3 η ώρα. Εφόσον η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι αυτήν την ώρα θα αποσταλεί την ίδια ημέρα, διαφορετικά η αποστολή της θα γίνει την επόμενη ημέρα. Μετέπειτα ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας η εταιρία courier δρομολογεί τη διαδικασία αποστολής και μεταφοράς της παραγγελίας σας στον προορισμό που έχετε δηλώσει.

3.Εάν λείπει κάποιο αντικείμενο από την παραγγελία μου, ή θέλω να ακυρώσω ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το starstore και να αναφέρετε το πρόβλημά σας. Ειδικά στην περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μέρος ή όλη την παραγγελία σας θα πρέπει να το κάνετε όσο πιο άμεσα γίνεται. Ανάλογα και εμείς θα φροντίσουμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

4.Σε ποιες χώρες μπορείτε να αποστείλετε προϊόντα;

Τα προϊόντα του starstore, αποστέλλονται σε όλο τον κόσμο. Η παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο με χρήση πιστωτικής κάρτας, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πληρωμή μέσω PayPal και η χρέωση των εξόδων αποστολής διαφέρει ανάλογα με τις ζώνες:
Σε περίπτωση παραγγελίας συγκεκριμένων ειδών (όπως σετ σεντόνια, παπλωματοθήκες, πορτατίφ, κτλ) ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας για το ακριβές ποσό των εξόδων αποστολής.

5.Έλαβα κάποιο προϊόν που είναι ελαττωματικό ή σπασμένο. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το starstoreκαι να αναφέρετε το πρόβλημά σας. Ανάλογα με αυτό θα φροντίσουμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

6.Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά ή με φαξ;

Τηλεφωνικές παραγγελίες γίνονται κανονικά εκτός από τις ημέρες αγώνα, ώρες αιχμής κτλ. Παραγγελίες με φαξ δεν γίνονται δεκτές.

7.Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Η επιλογή της πληρωμής με αντικαταβολή είναι κανονικά διαθέσιμη, αλλά ΜΟΝΟ για παραγγελίες μέσα στην Ελλάδα. Για παραγγελίες εξωτερικού, η πληρωμή γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας, κατάθεσης σε τράπεζα και PayPal.

8.Τι γίνεται εάν λείπω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου;

Η ΕΛΤΑ Courier θα αφήσει μια κάρτα με τις πληροφορίες στην πόρτα σας και τον ειδικό κωδικό της παραγγελίας έτσι ώστε να μπορείτε είτε να ζητήσετε την επαναποστολή της παραγγελίας, ή να περάσετε εσείς από κάποιο κατάστημα της ΕΛΤΑ Courier και να την παραλάβετε.

9.Τι γίνεται εάν παραλάβω κάποιο διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα;

Στην σπάνια περίπτωση που θα σας αποστείλουμε κάποιο προϊόν που είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε επικοινωνήστε με το starstore ώστε να σας εξυπηρετήσουμε ανάλογα με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

10.Υπάρχει κάποιο μεγεθολόγιο που μπορώ να συμβουλευτώ?

sizechart_en

11.Τι είναι η Wishlist?

Η Wishlist είναι μια περιοχή στο site όπου κάποιος μπορεί να αποθηκεύσει/συλλέξει προϊόντα τα οποία μελλοντικά ίσως θελήσει να αγοράσει (γενέθλια, γιορτές, κτλ.)

12.Γιατί πρέπει να κάνω εγγραφή στο site;

Με την εγγραφή και τη δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στο starstore οι παραγγελίες σας θα γίνονται εύκολα και γρήγορα. Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέγετε τα προϊόντα. Ακόμη, με τη δημιουργία προσωπικού λογαριασμού μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας, να δημιουργήσετε Wishlists, να συμμετέχετε σε προωθητικές ενέργειες και διαγωνισμούς και φυσικά να κάνετε τις παραγγελίες σας εύκολα και γρήγορα.

13.Πως μπορώ να βρω κάτι που θέλω αμέσως χωρίς να το ψάξω μέσα από τις κατηγορίες;

Κάτω από την κεντρική επικεφαλίδα του site μας, υπάρχει μια εσωτερική μηχανή αναζήτησης, στην οποία μπορείτε να αναζητήσετε κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει χωρίς να χρειαστεί να πλοηγηθείτε μέσα στο site.

14.Ποιο είναι το ωράριο του καταστήματος;

Δευτέρα 9.00 – 17.00
Τρίτη 9.00 – 17.00
Τετάρτη 9.00 – 17.00
Πέμπτη 9.00 – 17.00
Παρασκευή 9.00 – 17.00